Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Elfogadom

Herbow

A Herbow márka a szeretet által kelt életre, családi és személyes tapasztalatok indították el. A termékfejlesztés ötletét az egyik Alapító gyermekei iránt érzett szeretete, gondoskodása ihlette, aki kislánya érzékeny bőrének köszönhetően 2012-ben a gyermekorvos javaslatára kezdett el mosódióval mosni. A rendszeres használat során a bőrkiütések lassan elhalványultak és néhány héten belül eltűntek.

E tapasztalat volt az alapja a kutatásoknak, és a közel 3 évig tartó fejlesztést és több mint 4500 kg ruha próbamosását követően született meg a mosódió alapú környezetbarát termékek széles választéka. 2016-ban került bevezetésre a mosódiós labda, amely azonnali siker volt a fogyasztók körében. Napjainkra a Herbow a folyamatos termékfejlesztések során egy stabil, megbízható márkává fejlődött a háztartási vegyi áruk piacán, termékeinket vásárlók ezrei használják országszerte és már a határainkon túl is. A siker a Herbow alapítóinak azon elkötelezettségének köszönhető, hogy a lehető legjobb alapanyagok felhasználásával készült termékeket kínáljuk, melyek összhangban állnak alapvető értékeinkkel: tisztelet, szakértelem, természetesség.

Már egészen a kezdetektől előnyben részesítettük a növényi és ásványi bázisú alapanyagok használatát. Ikonikus termékünk a Herbow Mosódiós Labda, amely a mai napig a márka legsikeresebb tagja 100%-ban vegyszermentes organikus mosószer. A Herbow számára a mosódió jelentette az inspirációt, amely a további termékfejlesztések végtelen lehetőségének forrása.

 Rusznyák-Takács Tünde, termékfejlesztési igazgató

Az oldal tetejére